Ja näin aluksi pahoittelen joidenkin kuvien laatua - unohdin vaihtaa grafiikan peligrafiikalta kuvausgrafiikalle. Tässä jaksossa ei tapahdu mitään "dramaattista", mutta lupaan että seuraavassa jaksossa tapahtuu (lupauksia, lupauksia :D). Tämäkin jakso on pakko olla sillä tässäkin tapahtuu tärkeitä asioita. Mutta kuitenkin, enjoy if you can !

1-1.jpg

Kun mä ja Nadja tultiin koulusta kotiin, meitä odotti tällänen näky. Faija oli kuin olikin kihlannut Sirjan ! Mä kirkaisin, ja Nadja kanssa, mutta Nadja kirkaisi enemmänkin innosta kuin kauhusta. Mä kirkaisin sulasta kauhusta. Sirja vihasi mua, mä vihasin Sirjaa ja nyt Sirja oli mun äitipuoli. Yksi hyvä juttu Sirjassa oli. Se toi mukanaan 17 000 simeleonia (?). Sillä on työpaikka, se on projektipäälikkö ja sen palkka on 630 per päivä. Mä pyysin iskää kertomaan miten oli käynyt. Ja se kertoi.

2-1.jpg

Kun me oltiin Nadjan kanssa lähdetty kouluun, faija oli rynnännyt puhelimelle koskematta aamiaiseensa. Se oli näppäillyt heti Sirjan numeron jonka se muisti ulkoa jo silloin ! Se oli siis soittanut Sirjalle ja pyytänyt sitä kylään. Sitten se oli valmistellyt sormuksen.

3-1.jpg

Kun Sirja oli saapunut, faija oli rynnännyt sitä vastaan ees vaihtamatta vaatteita pyjamasta arkiasuun. Se oli suudellut Sirjaa intohimoisesti ja Sirja ei ollut pyristellyt vastaan. Sitten se kosketti taskussaan olevaa rasiaa ja veti henkeä. "Sirja Pulliainen, tuletko vaimokseni ?" Tietty Sirja oli haukkonut "Kyllä" ja vetänyt sormuksen nimettömäänsä. Ja tässä sitä nyt oltiin.

4-1.jpg

Kun Sirja huomas mut, se laukkas heti mun luokse ja sano: "Anja kulta, vaihtaisitko hiustyyliäsi ? Tuo nykyisesi ei oikein... Sovi sinulle." Mä kohotin kulmiani ja mutisin jotain okein tyylistä vastaukseksi. Se halus ton pannan pois multa vaan, koska se muistutti sitä faijan ex-vaimosta.

5-1.jpg

Mun sisukset paloi raivosta Sirjaa kohtaan kun mä kävelin kylppäriin. Mä värjäsin hiuksia pikkasen vaalemmiks ja otin pannan pois. Mä katoin peilikuvaani ja musta tuntui tosi itsevarmalta, siltä, että voisin mennä iskemään kenet tahansa nyt ja heti.

6-1.jpg

Samaan aikaan Sirja palas pikkuisesta operaatiosta joka teki sen kasvoista siedettävämmät. Mä kurkkasin ikkunasta ja näin sen poseeraavan kuin teinityttö.

7-1.jpg

Sitten Sirja tarttui puuteritupsuun ja meikkas ittensä, sekä kihars hiuksiaan. Nyt se oli liian nätti äidiksi ja liian hyvä faijalle. Mua raivostutti Sirja. Saatanan bitch !

7-2.jpg

(Sori timantti) Koska Sirja sai faijalta mitä halus, koska faija oli niin kusessa siihen, meiän talo sai uuden sisustuksen. Tummaa, tummaa ja tummaa. Mä en tajuu mitä ton naisen päässä liikkuu. Kukaan täysjärkinen ei hanki tollasta sisustusta. Mun ja Nadjan huoneeseen hirmusisustaja Sirja ei kajonnut, mutta remppamiehet vaihto sieltäkin seinät. "Joka huoneesta", kuten Sirja niille sirkutteli.

8-1.jpg

Ilmeisesti Sirja halus olla joku saatanan äitihahmo mulle ja Nadjalle, ni se teki meille ruokaa ja kaikkee. Chili con carnee, keittiömestarin salaattia, uunijäätelöä, täytekakkua... Mitä ikinä Nadja halusi, multa ei kyllä edes kysytty. Vain koska Sirja vihas mua. Vaikka mä olin ennen tehny ruokaa, niin nyt mun ei annettu koskea keittiöveitseen pitkällä tikullakaan.

9-1.jpg

Sirja huus meitä syömään, ja mä menin vastentahtosesti, mutta menin kummiskin koska mun oli nälkä ja ruokaa mä en enää ite saanut tehdä. Mä söin maistellen, koska kuka tietää jos Sirja oliski myrkyttänyt mun ruoan ?

10-2.jpg

Nadja pomppi faijan ja Sirjan sängyllä ja oli innoissaan nytte kun sillä oli mutsi. Vaikka mä en tajuakkaan miten Sirja voi olla Nadjalle kuin mutsi, kun Sirja kuitenkin on sellanen ämmä. Mutta Sirja antoi vasta seittemän vuotta täyttäneen Nadjan laittaa ripsaria, vaikka mä en tajuakkaan miten sen takia joku voi tykätä jostakusta.

11-2.jpg

Sitten yhtenä päivänä meiän talon ohi kulki joku tyttö joka pysähty lukee lehtee siihen eteen. Sirja patisti Nadjan moikkaamaan, ja Nadja meni. Tuon pissismäisen tytön nimeksi paljastui Nanette, vaikkei sitä kuulemma saanut käyttääkkään.

12-1.jpg

Mäkin menin juttelemaan Naneten kanssa, vaikka se oli aika tylsää. "Kiva tavata uus tyyppi !", mä sanoin Nanetelle ja väläytin tekohymyn. Sirja oli vieressä ja näytti ekaa kertaa olevan tyytyväinen muhun. "Ai kiitti. Mä asun tos aika lähel, jos sä haluut joskus tulla meille !", Nanette innostu ja osotti yhtä niistä suurista kartanoista. Mä vain hymyilin vastaukseksi.

13-1.jpg

Sitte yhtäkkii faija tuli sanoon mulle et mun pitäis sanoo bai bai mun uudelle "ystävälle", koska sillä ja Sirjalla oli tärkeetä asiaa. Mä nyökkäsin pienesti ja halasin Nanettea hyvästiksi vaikka mulla olikin kummallinen fiilis siitä "tärkeästä asiasta".

14-1.jpg

Mä huusin Nadjankin paikalle ja faija hymyili meille. Mä hymyilin takas vähän vinosti, koska mitä ihmettä oli tekeillä jos faija hymyili ?! Sitten se antoi Sirjalle hellän suukon ja kertoi että ne oli päättänyt mennä naimisiin ja niiden häät olis tänään, joten meiän piti mennä vaihtamaan juhla-asut päälle. Mä menin vaatekaapille vähän hämmentyneenä: tää ei ollu yhtään faijan tapasta.

15-1.jpg

Sitten niiden häät oli. Mä kävelin muovituolilleni täristen. Vieraina oli vain mä, Nadja ja joku Sirjan tuttu Benjamin Lohela joka tuijotteli Sirjaa pelottavasti silloin tällöin. Ensin faija sanoin "Tahdon" ja Sirja pujotti sormuksen sen sormeen. Sitten kun tuli Sirjan vuoro se liikahti eka poispäin, ihan kuin olisi halunnut paeta, mutta sitten kuitenin sanoi "Tahdon" ja antoi iskän pujottaa sormuksen sen nimettömään.

15-2.jpg

Mä taputin kiltisti muiden mukana vaik oikeesti musta tuntui kamalalta. Miten faija pysty naida Sirjan ? Miks mä annoin sen tapahtua ? Olisin vaik lintsannu sinä päivänä ku faija kosi Sirjaa ni ne ei ehk olis tässä nytte...

16-1.jpg

Se Benjamin Lohela lähti heti kun häät oli ohitse. Kun faija oli antanut Sirjan ottaa palan hääkakusta, se kuskas sen jääkaappiin, koska "kukaan muu ei sitä halunnut", vaikka Nadja olis ihan mieluusti palan ottanutkin.

17-1.jpg

Sirjalla oli vaikeuksia päästä istuun penkille joten se alko heti valittamaan ja kiroamaaan "niitä saatanan muovituoleja", kuten Sirja sano. Nadja katto Sirjaa vähän järkyttyneenä, se kai oletti ettei Sirja osaa kiroilla, kun se vaikutti niin "täydelliseltä".

18-2.jpg

Sillä aikaa kun Sirja söi kakkua, mä kerroin Nadjalle vitsiä homosta vartijasta, gorillasta ja vankilan sellistä. Nadja kuunteli ihan innoissaan, ja kaiken lisäks viel tajuski sen vitsin ja alko heti nauramaan kun se oli päättynyt.

19-1.jpg

Kun Sirja oli syönyt, se ryntäs heti mun luokse ja tökkäs mua rintaan. "Miten sinä uskallat kertoa pienelle tytölle vitsiä HOMOISTA! Homot ovat halveksuttavia nyky-yhteiskunnan häpeäpilkkuja!" Mä tuijotin Sirjaa järkyttyneenä. Kaiken lisäksi se oli vielä rasisti joka mä en hyväksynyt, koska mä olin itsekin bi.

20-1.jpg

Kun oli tullut jo pimeetä, Sirja vaan jatko syyttelyään. "Sinä olet muutenkin tuollainen huoralapsi, noin lyhyessä juhlamekossakin !" Mä katoin sitä järkyttyneenä. Miten toi saatanan ämmä uskals haukkua mua noin ? Nadja kattoi mun poskea hieman huolestuneena kun Sirja läppäisi siihen. "Minä tiedän kaiken menneisyydestäsi, lutka!" Sirja uhosi ja mä katsoin sitä kulmat koholla.

21-1.jpg

Onneks puhelin soi ja mä sain mennä vastaamaan, eli pois Sirjan luota. Puhelimessa oli se Benjamin Lohela faijan ja Sirjan häistä, joka höpötti jotain onnistuneesta keikasta ja tajusi vasta kun mä sanoin "Hä?" että puhelimessa ei ollut Sirja. "Voi anteeksi, luulin sinua Sirjaksi. Pääseekö Sirja puhelimeen?" Benjamin kysyi. "Ei kai..." Mä vastasin ja löin luurin korvaan. Puhelu oli ollut vähintäänkin pelottava.

22.jpg

Mä kurkkasin faijan huoneen ovest sisälle jotta voisin kertoo sille tosta, mutta sisällä olikin se ja Sirja kuhertelemassa niiden uudella sängyllä. Mä paiskasin oven kiinni niin että pamahti, mutta ei ne siitä välittäny, koska kohta sielt kuulu Sirjan kikatusta ja lakanoiden kahinaa. Voi vittu.

23-1.jpg

Mä menin mun ja nadjan sängylle makaamaan, ja mietin miten saisin Sirjan häipyyn kauas pois täält. Sirja oli inhottava bitch joka inhos mua ja mä inhosin sitä. Se kerjäs turpaansa ja turpaan mä sille antaisinkin. Haha.

24.jpg

Ennen kun mä menin nukkuun, mä kurkkasin ovesta et missä Nadja on. Ja siihen sohvalle se oli käpertynyt nukkuun, ei ilmeisesti uskaltanu tulla mun viereen niien Sirjan puheiden jälkeen. Sirja sais viedä multa kaiken muun, mutta ei Nadjaa !

25.jpg

Vihdoin kun mä käperryin sänkyyn nukkumaan, mä keksin sen. Aukottoman suunnitelman siihen, miten mä saisin Sirjan painumaan helvettiin täältä. Huomenna, huomenna mä panisin mun suunnitelman käytäntöön...

Millainen Anjan suunnitelma on ? Mitä yllättävää Sirja tekee ? Lue se luvusta kolme !